פלח שוק 12.3.12

עפר גדנקן Comments Off on פלח שוק 12.3.12
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

[audio:/wp-content/uploads/2012/03/pelach-shuk-12.3.12.mp3|titles=pelach shuk 12.3.12]

ההצבעה ל'מצעד הפרסומות האהובות של השבוע' ברדיו 'קול חי' בעיצומה. השבוע מתמודדים התשדירים הבאים: '015' – "הקידומת החדשה" של משרד הפרסום 'איתן דובקין'; 'אגד' – "מבצע יעקב שוואקי" ו'האגיס' – "מבצע חדר ילדים" שניהם של פרסום 'גל-אורן BSD'; 'מחסני המטבחים' – "מהפכה!" של משרד הפרסום 'IMC'; 'מזרחי-טפחות' – "חיסכון קוקוס" של משרד הפרסום 'ראובני-פרידן'; 'מימון ישיר' – "ריבית שעושה אההה?!" של משרד הפרסום 'ברוקנר-נטע-יער' ו'ניקול' – "פתרונות חכמים גם בפסח" של משרד הפרסום 'מגזרים'. ההצבעה כאן

משרד הפרסום 'גל אורן BSD' משיק קמפיין ל'נורופן לילדים' – תרופה להורדת חום ושיכוך כאבים אצל תינוקות וילדים. הקמפיין ידגיש את העובדה ש'נורופן לילדים' לא מכיל סוכר וצבעי מאכל ומיועדת לשימוש מגיל 3 חודשים עם מרשם רופא ומגיל חצי שנה ללא מרשם רופא. המוצר מגיע בנרות או בתרחיף וואקום בטעמים תות ותפוז – פטנט המאפשר להוציא את הכמות הנדרשת מבלי לטפטף.

'AVIS' יוצאת במבצע טרום פסח תחת הכותרת "כל הנהגים שלנו מקבלים יחס של בני חורין!". במסגרת המבצע מעניקה החברה הטבה משמעותית לנרשמים מראש להשכרות החג בחו"ל.

חברת 'ברימאג', יבואנית LG בישראל, יוצאת במבצע לפסח במסגרתו קונים מקרר מתקדם ומקבלים שואב אבק במתנה! בנוסף, לקראת פסח מציגה 'ברימאג' את הדור השלישי של המקררים בטכנולוגיית 'ליניאר קומפרסור' הידידותית לסביבה ומגוון חידושים טכנולוגיים בהם: פיקוד שבת באישור 'המכון המדעי טכנולוגי להלכה' בראשות הרב לוי יצחק הלפרין.

לסדרת 'סנו ריצפז פרש 4 באחד' נוסף ניחוח חדש: לימון. 'סנו ריצפז פרש' הוא תרכיז ריחני לניקוי יסודי של כל סוגי הרצפות, והניחוח החדש מצטרף לארבעה הקיימים: מאסק, לילך לבנדר, פסיפלורה, יסמין ואפרסק

'מלכות וקסברגר' מוציאה את 'פנינים' – לקט תפילות עם תהילים, המדורג כאלפון, ומאגד בתוכו כל ספר תהילים ותפילות לסגולות כמו גם תחינות רבות.



0 תגובות